CzechEnglishFrenchGermanGreekRussianSlovak

POLARIS – Krynica Morska

POLARIS oferuje :
* podgrzewany basen, brodzik dla dzieci,
* zewnętrzna siłownia,
* plac zabaw, trampolina,
* altana grillowa,
* boiska do gry,
* bilard, ping-pong,
* Wi-Fi na terenie obiektu,

Regulamin hotelu

Regulamin wewnętrzny POLARIS – Hotel Rooms&Apartments POLARIS s.c.
  1. Opiekunem, doradcą oraz informatorem naszych szanownych Gości jest Recepcja Hotelu.
  2. Osoba przybywająca do Hotelu zobowiązana jest do dopełnienia wszelkich formalności związanych z zameldowaniem oraz uiszczeniem opłaty klimatycznej za pobyt w Recepcji Hotelu w dniu przyjazdu.
  3. W celu zameldowania w Hotelu Goście zobowiązani są do okazania w Recepcji  dokumentu ze zdjęciem stwierdzającego tożsamość danej osoby.
  4. Klucz od pokoju należy zwrócić w Recepcji w dniu wyjazdu.
  5. Jeżeli osoba pobiera na Recepcji pilota do bramy zobligowana jest do wniesienia kaucji w wysokości 100Pln. Kaucja ta jest zwracana w dniu wyjazdu, gdy Gość odda nieuszkodzone urządzenie pracownikowi Recepcji.
  6. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10.30 w dniu wyjazdu. Każde życzenie odnośnie chęci przedłużenia pobytu  prosimy zgłaszać najpóźniej do godziny 9.00 w dniu wyjazdu. Postaramy się je spełnić w miarę możliwości i posiadanych wolnych miejsc.
  7. W godzinach od 22.00 do 6.00 w Ośrodku obowiązuje cisza nocna.
  8. Śniadanie podawane będzie w godzinach od 8.30- 10.00, zaś obiadokolacja w godzinach 15:30- 17:00
  9. Na terenie Hotelu zabrania się:
    • przebywania osobom nie zameldowanym bez uprzedniego zgłoszenia tego faktu w Recepcji,
    • przenoszenia i wynoszenia przedmiotów i wyposażenia pomieszczeń poza teren Hotelu
  10. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie Hotelu przed 22.00.
  11. Gość Hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  12. Hotel ponosi odpowiedzialność  za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846- 849 kodeksu cywilnego
  13. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów użytkowych, kosztowności, pieniędzy itp. pozostawionych przez Gości w pokojach.
  14. Przed każdorazowym opuszczeniem Ośrodka prosimy zamknąć okna i drzwi pokoju.
  15. Goście Hotelu odpowiadają materialnie za braki i uszkodzenia spowodowane przez siebie w zajmowanym pokoju oraz na terenie Ośrodka. Należność za szkody zostanie naliczona na miejscu zgodnie ze sporządzoną wyceną.
  16. Za utratę lub zniszczenie karty- klucza pobierana będzie opłata w wysokości 50Pln.
  17. Za utratę lub zniszczenie pilota do bram pobierana będzie opłata w wysokości 100zł.
  18. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe prosimy o nie używanie w pokojach dodatkowych urządzeń elektrycznych takich jak: grzałki, maszynki, żelazka, grzejniki. Jednocześnie Goście zobowiązani są do przestrzegania podstawowych przepisów przeciwpożarowych.
  19. W pokojach i w budynku obowiązuje zakaz palenia papierosów, niezastosowanie się do zakazu palenia na terenie obiektu wiąże się z karą 500zł
  20. Wieczorem w sezonie letnim przy zapalonym świetle prosimy otwierać tylko okna zabezpieczone siatką, tak aby do pokoju nie wlatywały owady. Za brudne do zabitych owadów ściany i sufit – gość zostanie obciążony kosztami ich pomalowania.
  21. Rodzice i opiekunowie dzieci zobowiązani są do opieki nad nimi w trakcie pobytu; w szczególności: na basenie i w jego pobliżu, na placu zabaw, na pomoście i nabrzeżu Zalewu Wiślanego, a także w części parkingowej.
  22. Hotel nie odpowiada za zaistniałe na jego terenie wypadki, nie będące następstwem przyczyn wynikających z wadliwej konstrukcji urządzeń i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie Ośrodka.
  23. Hotel odpłatnie udostępnia miejsca parkingowe, ale nie bierze odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, straty lub kradzieże.
  24. Goście, którzy nie pobrali pilota nie mają podstaw do uskarżania się na problemy z wjechaniem na teren Hotelu z powodu zamkniętych bram wjazdowych. Są one zamykane ze względu na bezpieczeństwo wszystkich  Gości hotelu.
  25. Wszelkie uwagi i wnioski, a także usterki w wyposażeniu Hotelu oraz wady funkcjonowania urządzeń zauważone przez Gości prosimy zgłaszać do Recepcji.
  26. Wszelkie sprawy nie objęte niniejszym Regulaminem rozstrzyga osoba odpowiedzialna za prowadzenie Recepcji.
  27. Jeżeli klient zrezygnuje z części pobytu, lub części świadczeń w trakcie jego trwania, lub bezpośrednio przed przyjazdem, Hotel obciąży go kosztami w pełnej wysokości

 

WSZYSTKIM GOŚCIOM ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU

Copyright © Rooms & Apartaments POLARIS

Oprogramowanie: Verakom